Digitalizace a kyberbezpečnost
Internet věcí

E-tourism

E-tourism

E-cestovní ruch (E-tourism) je digitalizace všech procesů a hodnotových řetězců v odvětví cestovního ruchu, cestování, pohostinství a stravování, která organizacím umožní maximalizovat jejich efektivitu a efektivitu. Jedná se o využívání internetu, mobilních aplikací, sociálních médií a dalších digitálních platforem k usnadnění plánování, rezervace, organizace a zážitku z cestování.

E-tourism zahrnuje různé aspekty digitálního cestovního ruchu:

  1. Online rezervace a nákupy: Cestovatelé mohou online rezervovat letenky, ubytování, pronájem aut a další služby prostřednictvím cestovních portálů, webových stránek aerolinek, hotelových řetězců a dalších.
  2. Virtuální prohlídky a informace o destinacích: Webové stránky, mobilní aplikace a sociální média poskytují cestovatelům možnost prozkoumat destinace díky fotografiím, videím, interaktivním mapám a virtuálním prohlídkám.
  3. Cestovatelské recenze a hodnocení: Cestovatelé mohou sdílet své zkušenosti s cestováním, recenze ubytování, restaurací a atrakcí a poskytovat cenné rady a doporučení dalším lidem.
  4. Mobilní aplikace a navigace: Mobilní aplikace nabízejí navigaci, offline mapy, informace o místních atrakcích, jízdních řádech, tipy na restaurace a další užitečné informace.
  5. Sociální média a interakce: Cestovatelé sdílejí své cestovní zážitky na sociálních médiích, komunikují s dalšími cestovateli a získávají tipy a inspiraci na nové destinace.
  6. Personalizace a doporučení: Některé platformy využívají umělou inteligenci a analýzu dat k nabízení personalizovaných nabídek a doporučení založených na zájmech a předchozích preferencích cestovatelů.
Sdílejte na sociálních sítích